Ekonomi

Stellantis, ABD satışlarını artırmak için Chrysler ve Dodge gibi popüler markaları canlandırmayı hedefliyor

Investing.com — Küresel otomobil üreticisi Stellantis, ABD operasyonlarını canlandırmak amacıyla bir dizi değişiklik başlattı. Şirket, tanınmış Amerikan markalarını yeniden canlandırmaya ve daha uygun fiyatlı modeller sunmaya odaklanıyor. Bu strateji, eski CEO Carlos Tavares’in ayrılmasının ardından gelişti ve şirket, Tavares’in yol haritasından belirgin bir şekilde uzaklaştı.

Stellantis’in marka liderleri, son yıllarda satışları ve ürün yelpazesi daralan Chrysler ve Dodge gibi markaların canlandırılmasına öncelik veriyor. Otomobil üreticisi, daha uygun fiyatlı modeller ve promosyonlar sunarak satışları artırmayı ve Tavares’in Aralık ayında ayrılmasıyla sonuçlanan 2024’ün hayal kırıklığı yaratan performansını tersine çevirmeyi umuyor.

Değişiklikler arasında, Stellantis iki önemli elektrikli araç modelinin piyasaya sürülmesini erteledi ve Tavares döneminde ayrılan bazı yöneticileri geri getirdi. Bu, Ram markasının başına emekli bir şirket veteranının yeniden atanmasını da içeriyor.

Stellantis ayrıca, önceki yönetim altında geri planda kalan popüler kategorilerde yeni modeller sunmayı planlıyor. Özellikle, bu on yılın başlarında üretimi durdurulan ve bir zamanlar Jeep’in yıllık satışlarının yaklaşık %17’sini oluşturan Jeep Cherokee modelini yeniden canlandırıyor. Benzer şekilde, Dodge, Charger kas arabasının benzinli motor versiyonunu yeniden piyasaya sürüyor ve Ram, tamamen elektrikli pikap kamyonetini geçici olarak durduruyor.

ABD’de Maserati ve Alfa Romeo dahil yedi otomobil markası satan Stellantis, bu değişikliklerin satışlarını hızlandıracağını ve rekabetçi ABD otomobil pazarındaki konumunu güçlendireceğini umuyor.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu